Wednesday, April 02, 2008

Fenne geboren


Hier is hij dan! De broer van Imke en Bjoke. Fenne is geboren op 25 maart om 8.15u. Hij woog 3.6kg. met een lengte van 50 cm. Ook nu weer zijn wij ons beschermengeltje heel dankbaar om een gezond ventje op de wereld te zetten. Bedankt grote zus en hou hem en je zus een beetje in het oog!

Fenne is ondertussen al een beetje van zijn geboortegewicht kwijt ( -350gr.) maar de grammetjes komen er nu al weer aan. Hij heeft dan ook een grote eetlust. Bjoke is heel blij en fier met haar broertje en dat zien we in alles. Ze is heel enthousiast en ze heeft een grote interesse in Fenne. Ook met Freija gaat het prima want een 2e keizersnede dat is toch niet niks. Nu is het nog wat zoeken en organiseren om thuis alles een beetje op zijn plooi te krijgen. We zijn heel gelukkig met ons gezinnetje en genieten van elke dag!

5 Comments:

At 10:03 PM, Anonymous Anonymous said...

Hey trotse ouders,

Een dikke proficiat met jullie flinke zoon. Zijn zussen zullen wel ongelooflijk trots op hem zijn.
Geniet er maar van !

Franky en Gert

 
At 10:59 PM, Anonymous Anonymous said...

Jaja en toen was/is het zover... FENNE! Ik ben supertrots op mn petekindje :-)!
Groetjes aan iedereen en tot binnenkort!

Dag

 
At 11:01 PM, Anonymous Anonymous said...

Beste Luc en Freija,

Een dikke proficiat met jullie lieve zoon. Wees er maar zeker van dat Imke een oogje in het zeil zal houden.

Het is de eerste keer dat ik op jullie site terecht kwam (via HLHS-forum)en ik kan enkel veel respect voor jullie opbrengen.
De tranen rollen over mijn wangen terwijl ik dit berichtje intik, maar zo mooi dat jullie omgaan met alles wat rond Imke hangt.

Geniet nog van jullie kindjes en we denken nog vaak aan jullie terug.
Groetjes
Eef

 
At 10:02 PM, Blogger kikavde said...

Ja, Fenne!! Wat een ongelooflijke mooie naam. En wat een knap ventje, zijn zussen mogen inderdaad van geluk spreken.
Maar Fenne heeft het ook niet slecht getroffen met Imke als zijn beschermengel en Bjoke, de grote zus. En dan heb ik het nog niet gehad over die coole papa en superlieve mama...
Jaja Fenne, je bent in een zeer liefdevol gezin terecht gekomen!
veel liefs Krista xxx

 
At 8:13 PM, Anonymous Anonymous said...

Hola Fenne,

We hebben de zelfde verjaardag, op onze lieve vrouw boodschap.ik heb je op onze rueze stamboom van de vanhaeckes geplaatst. 18 generaties jonge ....U tatararararararara grootvader was Adrianus Vanhaecke gehuwd met margareta van loo in 1564 in de Sint Salvador kerk in brugge.
Zeg tegen pa eens dat hij mij zijn mail geeft dan stuur ik u stamboom met 4000 vanhaeckes van 1500 tot nu.
volgend jaar vieren we samen onz everjaardag he.....
Beste groeten van achter nonkel, oom reneke(15),koen,geert,heidi

 

Post a Comment

<< Home